Don't Miss
Home » Wiadomości » Filip Chajzer poprowadzi w Onecie nowy program „18:45. Czas na zasady”

Filip Chajzer poprowadzi w Onecie nowy program „18:45. Czas na zasady”

„18:45. Czas na zasady” to jedna z nowych propozycji w wiosennej ramówce Onetu. Talk-show będzie można oglądać od 15 marca w każdy czwartek o godz. 18:45. Program to doskonała okazja do ciekawych rozmów o życiowych zasadach i wartościach oraz poznania sztuki piwowarstwa w wykonaniu piwowarów Okocimia.

Talk-show Filipa Chajzera to program rozrywkowy, w którym fascynujące rozmowy o życiowych zasadach, wartościach i pasjach przeplatają się z anegdotami o historii browarnictwa, muzyką na żywo i śmiałymi wyzwaniami rzucanymi gościom przez prowadzącego.

 – „18:45. Czas na zasady” to mój pierwszy talk-show – cieszę się, że otwarcie i bez retuszu będę mógł porozmawiać z moimi gośćmi o zasadach, które wyznają w codziennym życiu. Emocje moich gości będą autentyczne, a w programie nie zabraknie zaskoczeń. Wyjątkowym smaczkiem każdego odcinka będzie sztuka warzenia piwa w wykonaniu Pawła, prawdziwego piwowara, dzięki któremu niejeden smakosz piwa będzie mógł wiele dobrego nawarzyć. Zapraszam do Onetu w każdy czwartek o godz. 18:45 – rozmawiamy o zasadach i warzymy z zasadami – zapowiada Filip Chajzer, prowadzący program „Czas na zasady”.

Program powstaje we współpracy Onetu z marką Okocim i jest największym tego typu przedsięwzięciem video branded content realizowanym przez obu partnerów.

„18:45. Czas na zasady” to pierwszy rozrywkowy talk-show realizowany przez Onet. Użytkownicy dowiedzą się, jakie pasje mają i jakimi zasadami kierują się goście programu. Wszystko to podane w atrakcyjnej formie i najwyższej jakości – mówi Sabina Lipska, Dyrektor Video w Grupie Onet-RAS Polska – Program jest pierwszym internetowym projektem typu video branded content zrealizowanym z takim rozmachem. Robimy program rozrywkowy oparty na ciekawych rozmowach z wyjątkowymi ludźmi o życiowych wartościach, łącząc je z informacjami związanymi z brandem partnera, które co ważne, są kolejną porcją ciekawostek dla widza, a nie tylko reklamowym tłem. Jest to projekt, w którym w pełni wykorzystujemy jako duża grupa medialna kompetencje redakcyjne, dystrybucyjne, produkcyjne, sprzedażowe i promocyjne – dodaje Sabina Lipska.

W programie „18:45. Czas na zasady” widzowie poznają również laureatów konkursu na najlepszego domowego piwowara i postawy promowane przez markę Okocim.

– Cieszymy się na tę unikalną współpracę z Onetem. Jest to dla nas pierwszy tego typu innowacyjny projekt w digital. Kluczowe jest jednak to, że poza nową, ciekawą formułą, program wyrasta ze strategii i platformy komunikacyjnej marki – podkreśla Maciej Banaszkiewicz, Senior Brand Manager marki Okocim. – Tematyka programu jest bliska marce, jej korzeniom i postaci założyciela Browaru Okocim, który w życiu i pracy kierował się zasadami takimi jak „najlepsze z najlepszego” i „pracą i prawdą”. Do dzisiaj te wartości są żywe w browarze i na co dzień pielęgnowane. Zależało nam by widzowie mogli lepiej poznać okocimskich piwowarów, ich pasję i wiedzę o piwowarstwie, a także chcieliśmy pokazać, że w życiu po prostu warto mieć zasady – dodaje Aleksandra Koszewska, Junior Brand Manager marki Okocim.

Wiosenny sezon programu „18:45. Czas na zasady” składa się z 12 odcinków, których premierowe emisje będzie można oglądać w każdy czwartek (od 15 marca) o godz. 18:45 na Onet.pl, VoD.pl oraz na Facebooku. Gościem Filipa Chajzera w pierwszym odcinku będzie Mateusz Borek, w kolejnych pojawią się m. in. Michał Pol, Marysia Sadowska oraz Robert Makłowicz.

IB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

If you agree to these terms, please click here.

Zwiększ czcionkę
Zmień kontrast