Nie przegap
Strona główna » Archiwum tagów: Carlsberg Polska

Archiwum tagów: Carlsberg Polska

Konkurs grantowy Carlsberg Polska rozstrzygnięty!  3 organizacje zrealizują inicjatywy w sąsiedztwie Browaru Okocim

Miejski Ośrodek Kultury w Brzesku, OSP Bucze i OSP Łoniowa zwyciężyli w konkursie grantowym Carlsberg Polska, otrzymując największą liczbę głosów. Zwycięzców wybrali w głosowaniu internetowym mieszkańcy. Każda z organizacji otrzyma grant w wysokości 10 000 zł na realizację zgłoszonego projektu. Konkurs odbywał się w ramach 6. edycji programu grantowego Carlsberg Polska pn. InicJaTyWy. Internauci oddali najwięcej głosów na trzy projekty, ...

Czytaj więcej »

InicJaTyWy – nowa odsłona programu grantowego Carlsberg Polska

Carlsberg Polska ogłasza kolejną, 6. edycję programu grantowego, w ramach którego przyznaje granty na projekty wpierające społeczności w sąsiedztwie swoich browarów. Tegoroczny konkurs odbywa się w nowej, odświeżonej formie. Jego adresatami są organizacje pozarządowe i instytucje użyteczności publicznej m.in. z Brzeskai okolic. Partnerem programu jest miasto Brzesko.InicJaTyWy to program, którego celem jest poprawa życia lokalnych społeczności, w sąsiedztwie Browarów Okocim, ...

Czytaj więcej »

Siedem praktyk Carlsberg Polska w Raporcie Dobrych Praktyk 2018

Siedem dobrych praktyk z zakresu zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska zostało ujętych w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018”. Raport już po raz 17. opublikowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Firma realizuje strategię zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pn. Together Towards ZERO. Jej cele realizowane są zgodnie z misją Grupy, która opiera się na filozofii J.C. Jacobsena, założyciela Browaru Carlsberg: „Warzymy dla ...

Czytaj więcej »

Innowacje produktowe i stabilny rozwój Browaru OKOCIM

Browar Okocim rozwija się stabilnie, tworząc doskonałe piwa i rozwijając ofertę piw bezalkoholowych. Marka OKOCIM, flagowe piwo Browaru Okocim, umocniła swoją pozycję na rynku piwa i otrzymała tytuł Marki Roku 2018.  Piwa z Browaru Okocim z licznymi nagrodami za jakość. Rynek piwa i trendy konsumenckie w 2018 Dla branży piwnej był to pomyślny okres, w którym z nawiązką udało się ...

Czytaj więcej »

Browar Okocim rozwija się w sposób zrównoważony

Browar Okocim należący do Carlsberg Polska z powodzeniem realizuje cele określone w strategii zrównoważonego rozwoju Grupy pn. Together Towards ZERO. Redukcja zużycia energii cieplnej, zmniejszenie emisji  CO2,  projekty społeczne to niektóre działania w roku 2018, które obrazują dokonania Browaru Okocim – w trosce o środowisko, lokalne społeczności i pracowników. Browar Okocim w Brzesku realizuje cele z zakresu zrównoważonego rozwoju, przyjęte ...

Czytaj więcej »

Pracownicy-wolontariusze Carlsberg Polska wspierają lokalne społeczności przez cały rok!

5 grudnia Międzynarodowym Dniem Wolontariusza. Carlsberg Polska realizuje działania z zakresu wolontariatu pracowniczego od wielu lat. Od 2014 r. jego głównym filarem jest program grantowy „InicJaTyWy”. Pracownicy aktywnie angażują się w różne akcje, głównie w miejscach, w których mieszkają i pracują. Razem z lokalnymi władzami i organizacjami społecznymi dbają o środowisko, odnawiają i porządkują miejsca użyteczności publicznej oraz wspierają akcje ...

Czytaj więcej »

Carlsberg Polska w Raporcie Dobrych Praktyk

Pięć dobrych praktyk z zakresu zrównoważonego rozwoju Carlsberg Polska znalazło się w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”: program BHP „W kierunku kultury zero wypadków”, „Zielone Biuro”, kampania społeczna „Trzeźwo myślę”, Kodeks Etyki i postępowania Grupy Carlsberg i program grantowy „InicjaTyWy”. Raport już po raz 16. opublikowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Carlsberg Polska od lat działa zgodnie ze strategią Grupy, ...

Czytaj więcej »

Okocim Radler z Limonką ponownie nagrodzony medalem na Chmielakach!

Okocim Radler z Limonką z Browaru Okocim po raz kolejny został nagrodzony srebrnym medalem w Konsumenckim Konkursie Piw na 47. ogólnopolskim święcie chmielarzy i piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie 2017”. Okocimski radler zdobył nagrodę w kategorii „Napojów na bazie piwa typu Radler/Shandy”.  Konsumencki Konkurs Piw, jeden z największych i najstarszych w Polsce w tej branży, został rozstrzygnięty 20 sierpnia 2017 r. podczas ...

Czytaj więcej »

„Weź mnie w obroty” po raz drugi

Startuje nowa odsłona, realizowanej od zeszłego roku przez Carlsberg Polska, kampanii społecznej. Akcja dedykowana jest jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej – szklanej butelce zwrotnej. Cztery nowe spoty, kreatywne animacje edukacyjne i nowe odcinki komiksów to tylko niektóre aktywności w ramach kampanii zaplanowane do września 2015 roku. Patronat merytoryczny nad działaniami ponownie objęła Fundacja Nasza Ziemia. W ...

Czytaj więcej »

Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w Carlsberg Polska

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest od lat wpisana w strategię firmy Carlsberg Polska, do której należy browar Okocim w Brzesku. Miniony rok upłynął pod znakiem kontynuacji i rozwoju działań w tym obszarze. Wiele uwagi poświęcono odpowiedzialnej gospodarce materiałowej, proekologicznej edukacji oraz promocji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, w czym aktywny udział mieli pracownicy Okocimia. Carlsberg Polska zachęca do proekologicznej postawy wobec opakowań Firma, ...

Czytaj więcej »

Carlsberg Polska – Zróbmy razem coś dobrego

Carlsberg Polska zakończyła pierwszą edycję programu grantowego „Inicjatywy” dedykowanego lokalnym społecznościom w sąsiedztwach browarów oraz biur. Dotacje przeznaczono na realizację ośmiu najciekawszych projektów,  zgłoszonych w 2014 r. przez pracowników firmy. W ich realizację zaangażowanych było 54 wolontariuszy Carlsberg Polska, którzy przepracowali łącznie 337 godzin. W inicjatywy włączyli się również przedstawiciele władz samorządowych i lokalnych organizacji społecznych. Celem programu grantowego jest ...

Czytaj więcej »

Weź mnie w obroty! czyli najbardziej zakręcona kampania roku

23 kwietnia wystartowała kampania społeczna „Weź mnie w obroty” dedykowana jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej – szklanej butelce zwrotnej. „Weź mnie w obroty” stanowi apel do Polaków, aby zwracać butelki do sklepu i w ten sposób przyczynić się do dbałości o środowisko naturalne. Organizatorem kampanii jest Carlsberg Polska, producent marek piwa w butelkach zwrotnych. Patronat merytoryczny ...

Czytaj więcej »

Carlsberg Polska z wyróżnieniem w konkursie „EKOodpowiedzialni w biznesie”

Firma Carlsberg Polska otrzymała wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie „EKOodpowiedzialni w biznesie”. Carlsberg Polska została doceniona za działalność mającą na celu minimalizowanie niekorzystnego wpływu firmy i wytwarzanych przez nią produktów na środowisko oraz podnoszenie świadomości ekologicznej pracowników, klientów i konsumentów. 19 listopada br. podczas uroczystej gali, w ramach Międzynarodowego Kongresu Ochrony Środowiska ENVICON w Poznaniu, odbyło się oficjalne wręczenie nagrody. Organizatorem ...

Czytaj więcej »